• page_banner
  • page_banner

nutizie

Lana australiana hè u nomeLana australiana.Australianwool hè famosu internaziunale per via di a so qualità eccellente.

In fatti, ùn ci hè micca pecure in Australia. A prima pecura hè stata purtata da u primu batch di culunisti da u Regnu Unitu in u 1788. À quellu tempu, a pecura era usata per l'alimentariu, micca per a lana. à l'Australia da u Sudafrica. Dopu à 3 anni di ripruduzzione migliurata, hà cultivatu pecuri merino chì s'adattanu à u clima in Australia è ponu pruduce lana d'alta qualità in u 1796.

I capelli di Merinowool sò in alta qualità, ricci morbidi, lunghezza uniforme, biancu luminoso, forza bonadelastica, antistatica, prevenzione di u focu, isolamentu termale di u rumore, hè u materiale eccellente di tela di lana. .

Ci sò principarmenti quattru varietà di pecore merino australiana, di quale Isaacson merino pecura hè u più preziosu, dedicatu à a produzzione di vestiti di lana d'alta qualità. Oghje, ci sò più di 80% pecore merino Australia è 50% lana merino di lana di u mondu.

A lana di l'Australia hà una reputazione cusì bona in u mondu cù l'Australia aderiscenu à i stretti standard di l'esportazione. In l'annu, per assicurà a qualità di l'esportazione di lana, l'Australia hà stabilitu un ufficiu speciale di teste di lana per furnisce servizii di teste obiettivu è autoritariu è hè statu ricunnisciutu da tuttu u mondu. industria, ghjucanu un rolu assai impurtante in a vendita di lana australiana è u cummerciu di l'esportazione.

Inoltre, per via di a sensibilizazione crescente di i cunsumatori di u mercatu internaziunale di tessili à a prutezzione di l'ambiente, per generalizà è publicità megliu a lana australiana, parechje organizzazioni australiane di lana lancianu ancu un pianu chì rende a lana australiana più "pulita, naturale è verde", ricerche è discussioni nantu à u implementazione di certificazione di prutezzione di l'ambiente à i prudutti di lana chì risponde à i requisiti di qualità è l'etichettatura ambientale per a certificazione di prudutti di lana qualificati.

In l'ultimi anni, per migliurà u rendiment di a lana è a cumpetitività internaziunale, l'industria australiana di a lana hà realizatu a riforma è a ristrutturazione di l'urganisazione.

L'acquistu di lana hè principarmenti duminatu da 4 cumpagnie, chì esportanu à l'oltremare per via di l'asta in e grande cità australiane à l'iniziu di ogni annu, mentre chì a produzzione di lana domestica australiana hè basicamente monopolizzata da e 3 cumpagnie.Cum'è u più grande pruduttore è esportatore di lana in u mondu, u rendimentu di l'elevazione di lana affetta direttamente u mercatu internaziunale di lana.

In l'ultimi anni, u prezzu di a lana hà mantinutu u momentu di crescita constante.In u 2002, l'Australia hà patitu una siccità chì ùn hè micca accadutu ancu in centu anni è a produzzione di lana caduta. Hè previstu in l'annu prossimu, u prezzu di u mercatu internaziunale di lana serà sempre più elevatu, a pusizione di lana australiana serà più stabile.


Tempu di post: 13-Jan-2021