• page_banner
  • page_banner

nutizie

  1. Peculi d'ovini Regulate Temperature: ùn ti feranu mai troppu caldu o lascianu fretu.Questu li rende perfetti per sedie, coprisedili è tappeti.

  2. Peculi d'ovini sò ideali per i zitelli.Ùn sò micca solu gode di a struttura di u tappettu, ma sò perfetti per allineà a so culletta o carru.Cum'è un pruduttu naturali tannatu organicamente, sò allergii senza per adattà à ogni zitellu.

  3. Pelli di pecora resiste naturalmente: strappi, lacrime, rughe, sporcizia e pilling.

  4. Pelli di pecora resistanu à a terra, i batteri è furnisce una qualità autopulente quandu sò appiccicati à l'aria fresca.

  5. Peculi d'ovini sò lavati - ponu esse lavati in manu o in lavatrice.In generale, un bonu scuzzulu è spazzola restituverà a pelle di pecura.Tuttavia, pudete lavà se ne necessariu.Solu assicuratevi di seccu à l'ombra, senza una fonte di calore diretta.Quandu hè umitu, spazzola i capelli, per assicurà chì si secca bè.

  6. Peculi d'ovini drape belli è cù u tempu, ùn perderanu mai a so forma o snag.

  7. Peculi d'ovini sò: resistenti à l'acqua, senza statichi, resistenti à a fiamma è à u ventu.

  8. Peculi d'ovini sò: un moisturizer naturali per l'altu cuntenutu di lanolin in a lana.

  9. Lana di pecora ùn hà micca

  10. Naturalmente ortopedia;Nunda calma u corpu è riduce a fatigue di u corpu cum'è a pelle di pecura.E fibre naturali di a pelle di pecora formanu un supportu elasticu è cuscinettu chì culla u vostru corpu, alleviendu i punti di pressione, i dolori musculari è u dolore.


Tempu di Postu: Mar-09-2021