• page_banner
  • page_banner

nutizie

Ùn ci hè micca negà chìi zitellisò estremamente energici è amanu curriri in tuttu u ghjornu, sia si facenu sportu in u campu di ghjocu o cù i so amichi, è anu bisognu di un paru còmode di pantofole quandu ghjunghjenu in casa.

Allora assicuratevi di piglià cura di i pedi di u vostru zitellu.Un bonu paru di slippers hè essenziale per tuttu l'annu. Se truvate i migliori slippers per elli, ùn li toglieranu micca in casa ancu tuttu u ghjornu.

Quandu sceglite slippers chì sò adattati per ogni età, u cunfortu hè a più impurtante, ma ci sò altre cose da cunsiderà quandu si tratta di slippers per i zitelli.

Avemu pruvatu trè zitelli di dui, quattru è 11 anni:

Hè assai impurtante chì i zitelli ùn sò micca slippery quand'elli correnu nantu à u pianu di legnu, cusì hè impurtante di cunsiderà se a sola hè slippery o micca, perchè hè a sicurità di u zitellu. U stilu di slippers hè ancu assai impurtante, soprattuttu. per i zitelli assai ghjovani, l'adulti sò necessarii per aiutà à mette i scarpi, cusì bisognu di un disignu chì hè faciule da mette è toglie. Quellu cù a fibbia stickup hè assai bonu!A pelle di pecura naturale respira è mantene u zitellu caldu.A più impurtante, a lana spessa si avvolge intornu à i pedi di u zitellu, facendu morbida è cunfortu per passà. Bisogna uni pochi di disinni belli per decorate vamp appena finalmente, ùn importa micca esse una bella faccia d'animali o un applique di fusione, vogliu avè una certa attrazione per lascià un zitellu cum'è.

Avemu pantofole di pelle di pecora apposta per i zitelli.Sè avete bisognu, sentite liberu di cuntattateci è aspettate di cooperà cun voi!1607658772(1)

 


Tempu di post: Dec-11-2020