• page_banner
  • page_banner

nutizie

L'inguernu hè fretu, mantene u caldu hè essenziale. In ogni casu, assai ghjovani chjappà i so caviglie è portanu scarpi magre per a moda è a bellezza.Quandu u tempu passa, l'immunità di u corpu si debilita è sò più prubabile di esse chjapputu da u virus, lascendu parechje sequele.

I pedi sò u locu più distante da u nostru core.In fatti, i pedi sò sensittivi à a temperatura.Sè avete friddu, a resistenza di u vostru corpu serà debilitatu, chì facilmente causarà discomfort in altre parti di u vostru corpu. Allora ci hè un "fresco da u pede, a malatia da a pianta di i pedi". in i vini sanguini è i nervi, è a capa di grassu nantu à a superficia di i pedi hè magre, cù un rendimentu d'insulazione termale poveru è faciule da esse affettatu da u friddu.A temperatura di i pedi hè troppu bassu, chì pruvucarà u malu di stomacu, u malu di l'addominale, u lumbalu, varice è altre malatie.

Per mantene i vostri pedi caldi, nota i seguenti:

1. In più di a scelta di loose, soft,calduprestazione di scarpi è calzini, faciuli à sudari pedi, scarpi deve dinù esse messi nant'à un megliu hygroscopic insole, a temperatura superficia di i pedi deve esse mantinutu in 28 ℃ ~ 30 ℃ più còmuda.

2. In l'inguernu, duvete appiccicà i vesciche calde ogni ghjornu per assicurà un flussu di sangue fluidu in i vostri pedi. Immergete in acqua calda, attivate qi è sangue, rilassate i tendini è i collaterali chjaru, è prumove a circulazione di sangue è u metabolismu in tuttu u corpu. listessu tempu, u pede di u core è i pedi di u pede self-massage, ma dinù hà l 'effettu di eliminà a fatigue, aiutanu à dorme.

3 u sonnu ancora pò esse piazzatu in u fondu di u saccu d'acqua calda di u pede, cusì chì ùn pò micca solu evità a pianta di i pedi à u friddu, ma ancu quilt caldu riduce l'stimulazione fridda, perchè a ghjente si addormenta u più prestu pussibule.

4. Rinfurzà l'eserciziu di u pede in l'inguernu, pò prumove è migliurà a circulazione di u sangue di i membri inferiori, aumentendu a temperatura di u corpu per assicurà chì a temperatura di u pede ùn hè micca troppu bassu.

5. Calzature di cuttuni più cà i scarpi di pelle in l'invernu. I scarpi di cuttuni mantenenu a temperatura constante è mantenenu caldu, suave è còmode, mentre chì i scarpi di coghju dissipate u calore più veloce, è a pelle hè stiff, chì ùn hè micca favurevule per mantene u calore.

微信图片_20201123165325


Tempu di pubblicazione: 15 dicembre 2020