• page_banner
  • page_banner

nutizie

Slippers sò dispunibili

In l'anni 1950, u primu paru di slippers di plastica apparsu in Francia, chì era un muvimentu rivoluzionariu in a storia di slippers.Our paese hà ancu pruduciutu slippers di plastica in 1960.Oghje, a scuma plastica hè u materiale principalu usatu per fà slippers.Slippers Foam, economicu è durable, rende i slippers più "approachable".

L'evoluzione di i pantofole

Sottu à a romotion di a natura è a prutezzione di l'ambiente, slippers fatti di materiali naturali cum'è pelle, legnu, bambù è paglia di granu sò diventati pupulari in u mondu sanu. u cuncettu cum'è slippers di l'aria condizionata, slipper di bagnu, slipper di spiaggia, slipper di assistenza sanitaria, slipper di vestitu di moda, slipper di camera.Questi diversi, slippers multicolori sò presentati, esse cum'è u scenariu recreativu di liberamente, grazia è naturali è senza restrizioni, custruiscenu l'interessu di l'estiu chì dà sentimenti amori romantichi.

Pantofoleelli stessi, senza bluccà, à un inseme di pedi nantu à a linea, hè senza dubbitu a liberazione di i pedi;Cumu si mette u calzari di novu, à u pede hè un tipu d'oppressione, una spezia di restrizzioni, senza cura ancu pò furzà "u pede". stinks "come.In a vita reale, i slippers ùn sò micca solu capaci di liberà i so pedi da i catene, ma parenu ancu esse capaci di liberà u so spiritu da u travagliu è a vita estremamente stressanti,Mantene un paru di pantofole cunfortu in l'uffiziu è purtate à travaglià per aumentà a produtividade è creà una ispirazione megliu.

Forse hè u so lowness è ligerezza chì li dà a mala impressione di esse incapace di assistisce à l'occasioni formali o di marchjà nantu à u palcuscenicu. Avà, i slippers anu cuminciatu à "entra" in l'edificiu di l'uffiziu, solu ùn sanu micca, pudemu rompe l'associu di slippers. è u stilu scioltu, ognunu pò esse liberu è faciule di portà slippers à u travagliu. Ùn saria micca più rilassatu è di moda si tutti avianu pantofole à a porta è cambiatu in elli quandu sò ghjunti?


Tempu di pubblicazione: 26 dicembre 2020