• page_banner
  • page_banner

nutizie

A pelle di pecora hà caratteristiche cum'è a permeabilità di l'aria, a preservazione di u calore è l'assorbimentu di l'umidità.

A fibra di pecora hè una fibra unica "respirante", è aiuta à regulà a temperatura di u corpu.Una strata di flussu d'aria hè furmatu trà e fibri sottu a pelle, chì furnisce una temperatura constante ideale per u corpu umanu è face chì a ghjente si sente più fresca, cunfortu è suave. A temperatura esterna hè troppu alta o troppu bassa, a diferenza di temperatura di a superficia di a pelle d'ovinu ùn hà micca troppu. grande cambiamentu, a fibra di pecora hè un poviru cunduttore di u calore, a fibra cuntene assai aria, furmendu una capa d'insulazione eccellente.

E fibre di pecora resistenu naturalmente à l'acqua, ma assorbanu u 35% di u so pesu in u vapore d'acqua è u liberanu in l'aria à un certu ritmu, creendu una microcirculazione di l'aria trà a pelle è a ropa. umida, cusì vi dà un sensu seccu è piacevule. Questu hè assai utile in u trattamentu di l'artrite è u reumatismu.

A pelle di pecora hà una ricca elasticità, una superficia morbida è morbida, chì pò disperse a pressione di a pelle umana, in particulare a parte di elevazione di l'ossu.Quandu u pesu di u corpu rotate, hà un certu effettu di massaggio per stimulà i capillari, chì hè benefica per migliurà a circulazione di sangue di a pelle. Puderà allevà a fatigue musculare è u dolore di l'articulazione in una certa misura.U gap di fibra di fur pò assorbe è diffonde u sudore è l'oliu excreted da a pelle umana, chì hè favurevule à u metabolismu di a pelle è rinfurzà a capacità di resiste à e malatie di a pelle.

I pori di a pelle sò chjuchi, distribuiti aleatoriamente in modu uniforme, morbidi, traspiranti è caldi, boni culori è sentu morbidi è lisci. È avà sicondu i bisogni di a vita di più è più alta qualità di a ghjente, i scarpi di pelle di pecora cuncepiti diversi stili, per currisponde à diversi stili di vestiti. , Pò assistisce à ogni occasione, assai di moda, avà più è più persone piace stu tipu di scarpi, perchè hè di moda è pratica.主图


Tempu di posta: 28-novembre-2020