• page_banner
  • page_banner

nutizie

Andate in ogni magazinu chì vende scarpi è sarete assolutamente spogliatu per a scelta quandu si tratta di pantofole.

Pantofole vene in tutte e forme, dimensioni, culori è materiali - in fatti truverete chì ci hè una slipper differente adattata per ogni stagione è occasione.Sè vo vulete un accoltu paru di pantofole di pecora per l'invernu o un paru stranu di pedi di dinosauru per Halloween, i diseggiani di slipper anu pensatu à tutti.

Forse u vostru fidu paru di pantofole hà finalmente ghjuntu à a fine di a so vita.O a stagione cambiante vi incita à truvà qualcosa d'altru da portà prima chì i vostri pedi si congelanu o bolle.

Cù sta larga varietà di slippers dispunibuli per voi, pò esse difficiule di sapè quale paru sceglie.Avemu scrittu sta guida di compra per aiutà à classificà i pantofole in diverse categurie per voi - cù i pro è i contra di ogni tipu elencatu.Fighjemu ciò chì i slippers sò in realtà è i benefici chì furniscenu per noi.

Chì sò i Slippers?

I slippers sò scarpi cunfortu generalmente purtati in casa chì pudete sciddicà facilmente nantu à i vostri pedi.Sò comodi è sò ideali quandu avete appena avutu una longa ghjurnata è vulete stende è rilassate.I scarpi all'apertu ponu sporcà, cusì purtendu pantofole à l'internu pò aiutà à mantene i vostri pavimenti puliti.

Ci sò parechji tippi di slippers per diversi usi.Cinderella portava i so pantofole di vetru à u ballò.A maiò parte di a ghjente preferisce portà slippers in casa per a so comodità è comodità.Certi slippers sò pensati per vede cum'è tutte e altre cose, cum'è zampe o unghie, è sò un grande aghjuntu à qualsiasi costume.

Perchè sò i Slippers impurtanti?

Parechje persone ùn portanu pantofole in casa è invece sceglienu di caminari scalzi o solu in calzini.Hè cumplettamente bè!

Ma l'usu di slippers hà assai vantaghji chè solu per decorate i nostri pedi!Elencu quì sottu sò qualchi usu benefica cumuni di slippers.

Mantene i vostri pedi puliti

I pavimenti è i tappeti sò sporchi.Ancu s'è l'aspiratore regularmente, seranu sempre cuparti di polvera.Camminà per a casa scalzi o in calzini farà chì i vostri pedi o calzini si sporchinu.

Riscalda i vostri pedi in l'invernu

I vostri pedi seranu impannillati in una strata extra di materiale, sia più lana, pelle di pecora, cuttuni o qualunque sia e vostre pantofole.Questa capa extra aiuterà à mantene i vostri pedi caldi in l'invernu è aiuta ancu à prevene a perdita di calore per via di i pedi esposti.Bonus!

Ùn ci hè più ballu à traversu u béton in l'estiu!

I pantofole ponu aiutà quandu avete bisognu di marchjà fora brevemente, ma ùn pò micca esse preoccupatu di mette un paru di scarpi.Forse u mail hè ghjustu ghjuntu.O forse u cattivu pesky di u vicinu hè in u giardinu di novu.Siate à pusà nantu à u divano è ùn avete micca un paru di scarpi.

Prutegge i vostri pedi da l'uggetti affilati

Ci hè parechje oggetti periculosi intornu à a casa chì ponu ferite i pedi chì ùn sò micca prutetti da pantofole.Principalmente, puntine è Legos.Quelli blocchi di Lego di paura parenu sempre esse in ogni locu.Nisunu sò particularmente còmode per passà.I pantofole agiscenu cum'è armatura intornu à questi oggetti periculosi.

Prevenzione di l'infizzioni bacteriale quandu si usa una doccia cumunale

Aduprà pantofole di doccia quandu si usa una doccia cumunale pò aiutà à prevene infezioni bacteriale o fungi, cum'è u pede d'atleta.

Costumi

Avà, i slippers ponu esse truvati per quasi ogni tipu di pedi di l'animali, da l'elefanti à i misgi à i dinosauri.Tuttu ciò chì deve esse fattu hè di cumprà sti pantofole di piedi d'animali da a buttrega.

Tipi di Pantofole

Ci sò parechji tipi di disinni di slipper per adattà à u stilu di ogni persona quandu si tratta di calzature.Diversi stili sò adattati per diversi usi, cusì hè impurtante sapè ciò chì pensa à fà mentre porta i vostri pantofole per sapè quale hè u megliu per sceglie.

Pantofole Open Heel

I pantofole di tacchi aperti sò i vostri pantofole di casa tradiziunali.Ùn venenu micca cun un supportu nantu à u taccu di u slipper, da quì u nome taccu apertu.Puderanu ancu esse chjamati slip on slippers.Quessi sò i più faciuli di slip nantu à i pedi, ma ancu i più faciuli di slip off, perchè ùn sò micca cusì grandi per portà si pensa à fà un pocu di caminari.

Pantofole chjusu

I pantofole chjusi sò qualchì volta chjamati mocassini.Hanu un supportu nantu à u taccu di u slipper.Questu mantene u pede à l'internu di a scarpa è impedisce chì u to pede slick out.Sti slippers sò grandi chì venenu in tutte e variità cù un pocu o assai sustegnu per u to pede.Puderanu ancu vene cun una sola dura o dolce, secondu ciò chì preferite.

Stivali Slipper

Stivali slipper s'assumiglia à stivali è sò tipicamente fatti di pelle d'ovinu o lana, chì furnisce assai calore è cushioning.Di solitu anu una sola più dura, chì li facenu boni per caminari. Stivali slipper sò assai boni per prevene a perdita di calore, cusì sò perfetti per portà fora in l'invernu.

Sandali Pantofole

I pantofole di sandali sò simili à i pantofole di tacchi aperti, salvu chì ùn anu micca a copertura sopra i dita.I pedi sò esposti à l'esternu, mantenendu frescu mentre furnisce cushioning da a terra dura.

 

Materiali di scarpi

I slippers sò un articulu di lussu è, cum'è tali, sò fatti di ogni tipu di materiali fantastichi.

Siccomu i slippers sò pensati per esse purtati in casa, ùn avete micca da preoccupassi di sporcà fora, cusì i materiali chì ùn sò micca cumuni in i scarpi esterni ponu esse usati per fà pantofole.

Pelle d'ovinu

Sheepskin hè u materiale di scelta per i pantofole d'invernu.A pelle d'ovinu calda è fluffy circonda è insula i vostri pedi da u morsu amara di l'invernu.

A lana molle furnisce un calore è cunsulazione superiore, facendu e pantofole di pelle di pecora perfetta per rilassate cù una bella tazza di tè dopu una longa ghjurnata di travagliu.

A lana si modella à i vostri pedi, furnisce una sensazione cunfortu è cunfortu cù ogni passu chì fate.A pelle d'ovinu hè un materiale traspirante, chì significa chì i vostri pedi ùn si sentiranu micca sudati o sudori mentre portanu pantofole di pelle di pecora.Questu hè un modu perfettu per mantene i vostri pedi caldi in pantofole senza preoccupassi di i piedi sudati grossi.

Schiuma di memoria

I slippers di schiuma di memoria si cumprimenu è si modellanu à i vostri pedi quandu li portanu.I pantofole di schiuma di memoria sò ideali s'è vo site propensu à avè i piedi malati, o qualsiasi altri prublemi cunnessi.

Questu hè chì quandu caminate in pantofole di schiuma di memoria, cullanu i vostri pedi è allevianu ogni stress è pressione nantu à elli è aiutanu à distribuisce u vostru pesu uniformemente nantu à e vostre pantofole.

Sentu

U feltru hè stata utilizata per fà vestiti è scarpi per un bellu pezzu.A maiò parte di i pantofole di feltru sò fatti di feltru di lana.

I slippers in feltru ponu appare fuzzy per via di e fibre è sò ancu abbastanza grossi, prestu à un paru di slippers chì furnisce sustegnu è calore.I slippers di feltru sò spessu abbastanza duru è rigidu in forma, facendu micca assai adattati per u cunfortu quandu site solu in casa.

 

Cunclusioni

Avà chì site tutti aggiornati cù i sfarenti tippi di slippers è e so caratteristiche, hè ora di principià à navigà in u nostru web è scopre u paru più adattatu di Fantiny Slippers per e vostre famiglie.amichi è sè stessu.


Tempu di Postu: 29-Jan-2021