• page_banner
  • page_banner

nutizie

A lana australiana hè a lana di l'Australia. L'Australia hè u paese cuna megliu lanaqualità in u mondu, è questu hè tuttu per via di l'ambienti geografichi favurevuli di l'Australia, di e cundizioni climatichi favurevuli è di numerosi pasture. A pruduzzione è u voluminu di l'esportazione di lana è pelle di pecora sò i primi in u mondu. .

A lana australiana hè ancu u nome generale di tutta a lana in Australia, a lana australiana pò esse cusì famosa in u mondu, ma ancu abbastanza per vede l'eccellente qualità di lana australiana. Perchè l'industria ovini australiana hè cusì sviluppata? In più di e so cundizioni climatichi unichi. , vantaghji geografichi, ripruduzzione eccellente, tecnulugia di ripruduzzione avanzata hà ancu ghjucatu un rolu vitale.

Chì ci hè a diffarenza trà a lana è a lana australiana ? In fatti, a lana australiana hè una spezia di lana.

Prima di tuttu, a lana hè a lana di pecura chjara, è a lana australiana hè a lana Merino australiana. In seguitu, a so zona di pruduzzione hè diversa, a lana australiana hè l'Australia, è a zona di produzzione di lana hè più estensiva. Ci sò Cina, Nova Zelanda, Argentina è cusì on.China hà una regulazione di capelli fini di 25 microns o menu, mentre chì l'Australia hà una regulazione di capelli fini di 19,6-20,5 microns. Hanu diversi gradi di lana. Circa u 70 per centu di e pecure australiane sò puri pecuri merino, a razza di lana più fina. , chì ùn hè micca facilmente shrunk, pilling, skin free, soft and elastic.Merino lana hè assai fina, di solitu intornu à 18 micrometers.Because a pruduzzione hè scarsa è volatile, i prezzi sò relativamente caru.

87eac6b0-3f9f-4931-907c-4bf711a3896d


Tempu di post: 24-dic-2020