• page_banner
  • page_banner

nutizie

A primavera/estate 2021 pò esse una grande sorpresa per noi.Cumminendu tendenzi futuristici digitale è tecnulugichi, i culori brillanti diventeranu più è più persunali è artificiali. Cù una personalità di culori brillanti, ci sò ancu qualchi mid-toni impurtanti. Dopu tuttu, dopu à esse in u mondu tecnulugicu per un bellu pezzu, vi sarà. eventualmente stancu, è corre à a natura pò rilassate è alleviate a vostra mente.

U culore ci dà una imaginazione infinita è rende tuttu in a nostra mente gradualmente chjaru.

In più di i culori sintetici, i culori naturali sò ancu un focusu è sò più aghjurnati.

A paleta hè divisa in dui temi principali: culori naturali sintetici è aghjurnati.

 

 

01

Nisun risicu di culore

I culori neutri sò sempre più attenti, è in a primavera è l'estate di u 2021, i culori neutri sò più caldi. Adatta à ogni tipu di pezzi, cum'è vestiti neutri, vestiti di travagliu, giacche, faldes, camicie, pantaloni...

U culore di bassa saturazione, senza dannu hè statu un grande successu in u vaghjimu / invernu di questu annu è cuntinueghja in a primavera / l'estiu 2021, creendu pezzi cù una bona struttura è un vestitu solidu.

Pò esse largamente utilizatu in a stagione di transizione di un pezzu di merchenzie, è altre cullucazione di cumminazione di culore neutru, lasciate u mudellu più riccu è ùn rompe micca avanzatu.

Nisun culore di u figliolu dannu pò esse usatu cum'è un culore secundariu, ghjucà u rolu di ghiaccio nantu à a torta o di u toccu finitu. Di sicuru, pò ancu esse usatu cum'è u culore principale per creà pezzi impressiunanti, cum'è faldes halter, faldes cammisa, vestiti...

02

Nebbia grisa digitale

Cù u ritornu di u minimalismu, l'attenzione di grisgiu hè gradualmente crescente.In u vaghjimu è l'invernu di 19 anni, u grisgiu hè statu assai preoccupatu.In a primavera è l'estate di u 2021, u grisgiu serà più gentile è mudernu, cù un grande incantu.

 

I grisgi pastellu sò adattati per u vestitu furmale è per i pezzi di maglia ligera, flat in u midsummer, è ancu per i pezzi ligeri è morbidi.

Cù un sensu ligeru di alienazione, hà un forte appellu, attrae à a tendenza populari di u minimalismu, integrazione di effetti visuali scientifichi è tecnologichi, più muderni è muderni.

Funziona cù altri culori, o monocromu, è tuttu hè bellu!

03

Spirulina culore

U verde, u culore chjave di l'annu, hè statu populari per parechje stagioni. In u 2021, u verde serà sempre u culore chjave, è cumincià à cambià à culori più freschi, cum'è spirulina. U culore di spirulina hè più frescu è eleganti. Certu, in più di spirulina verde, ci sò saturazione più altu di kapok green è tranquillu verde.Questa volta ci focalizemu nantu à spirulina green.

U verde spirulina suave dà à e persone un sensu frescu è innocu, chì si mette in l'atmosfera luminosa di primavera è veranu.

Fusiona u tonu giallu è verde, hà un sintimu di u principiu di a vita, simbulizendu u desideriu infinitu di a vita, u desideriu di avvicinassi à a natura.

U culore di Spirulina hè appiicatu à a ropa minimalista, creendu vestiti simplici, vestiti, camicie è altri prudutti unichi, rinfrescante a pelle, ma ancu un piacè visuale.

Coppia cù altri neutrali, cum'è u biancu croccante.

04

U marrone danese

I marroni si mischianu cù qualchi toni rossi è evoluzione in un marrone più profundo è più caldu. U marrone danese dà una persona un tipu di sensu maturu è affidabile, culore assai avanzatu.

U marrone danese classicu pò esse usatu cum'è un culore di staghjoni, per vestiti, sweaters, faldes è altri prudutti unichi, cumminati cù a tendenza retro, atmosfera elegante.

Accoppiate cù culori friddi è friddi cum'è u verde salvia, u blu di ghiaccio è l'acqua, o accoppiate cù culori caldi cum'è beige caldu, ginger, o aranciu caldu.

05

La dissolutezza del mandarino

Di sicuru, ci sò ancu parechji culori brillanti cù alta saturazione.Culori cum'è flame red, orange maroon è sunset glow sò tutti i culori impurtanti per a primavera è l'estiu di 2021. U culore di mandarina hè trà l'aranciu è u giallu, chì dà una sperienza visuale diversa.Hè calda, luminosa è pusitiva ...

 

U culore di mandarina hè luminoso, è ancu a pelle assai lining, a pelle bianca è a pelle gialla pò esse una scelta audace.

Tie-in è relaxed biancu, esse permeated cù piena vigori, vigori hè dye-cut.Tie-in è misteriosu neru, aghjunghjenu uni pochi di minuti sintimu sedate novu.

06

Smart blue

U blu intelligente sinteticu, cun un sensu di sportu è di scienza è tecnulugia, injecterà nova vitalità in a primavera è l'estate di u 2021.

L'intelligenza luminosa è abbagliante blu, stessu porta u glamour chì piglia un ochju per assorbe u globu oculare, u so usu ùn hà micca regula fissa, pò applicà à vestitu, falda, mezza falda per aspittà.


Tempu di pubblicazione: 29-dic-2020