• page_banner
  • page_banner

nutizie

I novi genitori ghjunghjenuun saccu di cunsigliinantu à tuttu, da l'alimentazione à u vestitu à u swaddling.Ma nessuna categuria porta più cunsiglii micca dumandati - o sollicitati - di quellu dii zitelli è u sonnu.Hanu bisognu di una culla o di una cuna?È chì circacusleepingin u to lettu?Duveranu esse caldi o freschi o vestiti caldi ma senza manta ?I so materassi duveranu esse fermi o morbidi o dolcemente fermi è senza alcuna gassazione chimica?

Avete tuttu ciò?

Ùn ci hè più un cunsigliu per aghjunghje à u puzzle di u zitellu / u sonnu: un novu studiu hà truvatu chì i zitelli chì dormenu nantu à a pelle d'animali sò menu prubabile di sviluppà asma.Oh, ma certi esperti di salute avvisanu ancu chì i zitelli ùn duveranu micca dorme nantu à un lettu molle.
Scuprite quellu!

Beneficii di a pelle di pecora

Sicondu una storia recente inPorta SF, hè una pratica cumuna in Germania per i genitori di mette apelle di pecurain u lettu di u so zitellu.Hè suave, hè senza pesticidi, è hè bonu per regulà a temperatura - mantene i zitelli freschi in l'estiu è caldi è accoglienti in l'invernu.Grazie à a dispunibilità di pelle d'ovinu in u super-chic retailer IKEA, l'idea hà pigliatu quì in i Stati Uniti.

 

Se sta teoria sona familiare, hè perchè hè.Hè u principiu permanente di uipotesi di igienechì i sperti anu discututu per 25 anni - chì quandu i zitelli sò esposti à picculi quantità di germi è batteri à una ghjovana età, sò più probabili di avè un sistema immune più forte quandu anu invechjatu.

Ma micca tutti l'esperti in salute elogianu stu novu studiu.Parechji sò preoccupati di a correlazione tràSIDS, Sindrome di a Morte Suttana di l'Infanzia, è i zitelli chì dormenu in letti morbidi.

 

"Ùn ricumandemu micca chì i zitelli dormenu nantu à i pecuri d'ovini, postu chì alcuni di i primi studii nantu à i SIDS anu dimustratu chì dorme nantu à i pecuri di pecuri aumentanu u risicu di SIDS", dice u pediatricu di Washington, DC, Dr Rachel Moon, in una entrevista cù SF Gate.Moon hà aiutatu à sviluppà e linee di dorme sicuru per l'Academia Americana di Pediatria."Se i zitelli sò più vechji di 1 annu, ùn aghju micca prublema cù questu.Altrimenti, aghju da esse assai diffidentu ".

 

Questi sperti sustenenu chì un lineru di pelle di pecora per u stroller o u sediu di l'auto o un tappettu di nursery di pecurinu pò esse modi megliu per espunisce i zitelli à a pelle di l'animali senza aumentà u so risicu per SIDS.


Tempu di Postu: Feb-15-2021