• page_banner
  • page_banner

nutizie

Avemu standard elevati in selezzione di materiale di pelle di pecora cruda chì usemu per a nostra fabricazione di calzature di pelle di pecora è di lana.U materiale di pelle d'ovinu chì impurtamu da l'Australia hè da una tanneria specializata di pelle d'ovinu cù più di 70 anni di prisenza in l'industria.U trasfurmazioni di a materia prima hè in cunfurmità cù i regulamenti di l'UE, cusì i nostri prudutti scontranu i più alti gradi è l'equilibriu chimicu regulatu.

Esse capace di cuntrullà tuttu u prucessu assicura chì pudemu verificà a qualità à ogni passu.Questu significa chì pudete esse còmode di cumprà, sapendu chì ogni pelle hè stata esaminata è appruvata per a produzzione di i vostri scarpi di pecuri.

I nostri prudutti sò esportati à i mercati in Svezia, Germania, USA è Regnu Unitu.Producemu pantofole di pecora, sneakers di pecora, calzature di pelle cù fodera di pecora o di lana, etc.
Sè avete un pianu per a vostra gamma di calzature di pelle di pecora, pacchetti tecnologichi o campioni chì vulete esse fattu, per piacè cuntattateci per discutiri i dettagli.


Tempu di Postu: Aug-04-2021