• page_banner
  • page_banner

nutizie

Tutti ci piace à sfilà i nostri pedi in un paru di pantofole di pelle di pecora snuggly - ma sapete chì sò ancu boni per a vostra salute?

I slippers di pecora portanu cun elli assai benefici per a salute - ùn sò micca solu in tendenza (quandu ùn sò mai micca?) Caldi, è più cunfortu.Slip i vostri pedi in un paru di veri pantofole di pelle di pecora è ùn vulete mai caccià.

Unu di i benefizii principali di i slippers di pecurinu hè chì, perchè a pelle di pecura hè naturalmente respirabile, aiutanu à regulà a vostra circulazione è a temperatura di u corpu in ogni mumentu di l'annu.Pensate à e vostre pantofole di pecora cum'è i vostri termostati naturali.

A pelle di pecora resiste naturalmente à l'umidità è pò assorbe una grande quantità di umidità prima ch'ella sia umida, cusì mantenenu i vostri pedi asciutti - ancu s'ellu ùn ricumandemu micca di spruzzate in pozza.È perchè cuntene lanolin hè ancu ipoallergenicu chì hè per quessa chì a pelle d'ovinu hè spessu usata per i prudutti di i zitelli.

Quandu si mette in lettu dopu avè toltu i pantofole, penserete à quantu hè bellu di avè i pedi caldi, ma ciò chì duvete ancu sapè hè chì, perchè i vostri pedi sò a temperatura ghjusta, avete da dorme megliu. è tutti sapemu quantu hè impurtante.

Ci sò parechje "faux" slippers di pelle di pecora intornu, ma ùn pudemu micca stressà abbastanza quantu hè impurtante per avè u veru.Puderanu custà un pocu di più, ma vi durà per anni è avete veramente nutatu a diferenza.

Avemu prupostupantofole di pecoraper l'omi, e donne è i più morbidi pantofole di pecora per i zitelli.Certi sò adattati per portà brevemente fora è altri sò solu per l'internu, allora per piacè leghjite a descrizzione in tuttu prima di avventurassi fora ...


Tempu di Postu: Apr-28-2021