• page_banner
  • page_banner

nutizie

I prudutti naturali di pelle d'ovinu sò un grande investimentu per u vostru zitellu.Facenu ancu un grande rigalu per novi aghjunti à a vostra famiglia estesa.Naturalmente vi vulete assicurà chì tuttu ciò chì cumprate ùn hè micca solu cunfortu per u zitellu, ma ancu sicuru.

Leghjite per più infurmazione nantu à i prudutti di pecuri per i zitelli, cumprese i beneficii di a lana naturale, cumu sceglie u tappettu di pelle d'ovinu di taglia ghjusta è cumu mantene a tappettu di pelle d'ovinu di u vostru zitellu pulita.

A pelle di pecura hè sicura per i zitelli?

A pelle d'ovinu (è u so fratellu più chjucu, agnello) hè fatta di lana pura 100%, è hè unu di i prudutti maravigghiusi di a natura.Ùn hè micca surprisa chì l'esseri umani l'anu utilizatu in casa, è in corpi, per generazioni.Nè chì ci sò tanti prudutti di u zitellu basatu in lana dispunibuli à i genitori in questi ghjorni.

A lana d'agnellu tradiziunale - è a lana merino sempre più fina - sò aduprate per fà panni per i zitelli, sacchi di dorme è letti.A pelle di pecora pura hè aduprata per i tappeti di pavimenti, i coprisedili di l'auto è i rivestimenti accoglienti per i passeggini.I tappeti di pecora pura o di pelle di agnellu facenu ancu una basa suave, pulita è còmoda per u tempu di ghjocu di u zitellu.

Essendu 100% lana pura, a pelle di pecora hè ipoallergenica, ignifuga è antibatterica.Si mantene ancu pulita!A lanolina (una fina capa di cera nantu à e fibre) repelle l'acqua, a polvera è a terra è impedisce a crescita di allergens.

Assicuratevi di fà a vostra ricerca è cumprà una pelle di pecora di alta qualità per u zitellu.Cercate u sigillo Woolmark di Nova Zelanda, cusì sapete chì cumprate una pelle di pecora d'allevamentu pastorale senza alcuna brutta aggiunta.

A pelle di pecura hè respirabile?

Iè, a pelle di pecura hè respirabile.Di tutte e proprietà maravigghiusu di a lana, questu deve esse unu di i migliori.Senza esse troppu tecnicu, tuttu vene à e fibre cave di a lana stessa, chì permettenu l'aria di flussu liberamente è di regulà a temperatura di u corpu - mantenenu caldu in l'invernu è frescu in l'estiu.

Esse respirabile significa chì a pelle di pecura pò esse usata tuttu l'annu.È pò mette a mente di certi genitori - chì pò esse esitante à aduprà prudutti di pelle di pecora nantu à u so zitellu perchè anu preoccupatu chì sia troppu caldu è chì porta à eruzioni di a pelle - à riposu.

Essendu un ambiente naturalmente antimicrobicu, a pelle d'ovinu pò veramente aiutà à calmà è calmà a pelle inflamata.In più, e proprietà hypoallergenic di a lana pò esse benefizièvule se u vostru zitellu hà asma.Comu aghju dettu - u pruduttu maravigliu di a natura!

Hè bè per i zitelli di dorme nantu à a pelle di pecuri?

Pone u vostru zitellu per a siesta pò esse una spada à doppia tagliu.Ci hè a pausa di benvenuta è u riposu per voi è ci hè a preoccupazione di quantu dormeranu è s'ellu dorme in modu sicuru.Mi ricordu bè !

A pelle d'ovinu o di agnello face per un bellu pezzu di lettu, chì furnisce una basa suave è cunfortu per dorme tuttu l'annu.A pelle di pecura pura alluntana l'umidità da u vostru zitellu chì dorme, aiutendu à mantene a so temperatura coherente è incuraghjendu i tempi di sonnu più longu.

Se pensa à usà i vostri prudutti di pecurinu in a culla di u vostru zitellu, hè cunsigliatu d'utilizà pelle d'ovinu di lana corta (micca lana longa) è chì l'avete coperta cù una lenzuola quandu u zitellu hè stendu o dorme.Hè ancu impurtante di rotà u vostru sottu di pelle di pecura regularmente.

Assicuratevi sempre di seguità e pratiche di dorme sicuru cunsigliate da i vostri ricercatori lucali di cura di i zitelli.Sì avete qualchì quistione, deve esse u vostru primu portu di chjama.

Puderaghju a pelle di pecura in un bassinet?

I preziosi nati passanu assai tempu per dorme.È cum'è un novu genitore, passemu assai tempu cuncentratu nantu à quandu, cumu è quantu dorme!Naturalmente vulemu un ambiente di dorme sanu, sicuru è cunfortu, cusì pudemu mette per una siesta senza sensu preoccupatu.

In Nova Zelanda, u nostru guru di u zitellu Plunket NZ, ricumandemu d'utilizà a pelle di pecora di lana corta (micca lana longa) cum'è una capa di basa in un bassinet cù una foglia posta sopra a cima.Assicuratevi di rotà u vostru sottu di pelle di pecura regularmente.

Vi incuragemu à fà a vostra propria ricerca è seguità e pratiche di dorme sicuru cunsigliate da i vostri prufessiunali di salute lucali.

Chì ghjè u megliu per un tappettu di pecurie per u zitellu?

Ci hè parechje cunsiderazioni pratiche quandu sceglite u vostru tappettu, cum'è:

  • a taglia di u vostru zitellu
  • se u vostru zitellu si move (rotulendu o rampicante)
  • quantu portatile vulete ch'ella sia (vulete pudè scaccià ind'è a vittura è purtate à a nanna ?).

Di solitu, i tappeti di pecuri per i zitelli sò circa 80 - 85 cm in longu.Essendu un pruduttu naturali e dimensioni reali varieranu.Quandu u vostru zitellu invechja, puderà vultà, arrampicà, camminà - cusì tenete in mente u tappettu di pelle d'agnellu chì avete acquistatu per elli avà pò micca sempre adattu cum'è i so bisogni cambianu.

Cumu pulisce un tappettu di pecora per u zitellu?

S'ellu ci hè una cosa chì sapemu di a cura di un zitellu, hè chì u mess hè abbastanza garantitu!Comprensibilmente, pudete esse preoccupatu di cumu a pelle di pecura si mantene in queste circustanze, ma assicuratevi chì hè à u compitu.

Quandu l'inevitabbile succede, u megliu hè l'azzione immediata.Pruvate di pulisce immediatamente a zona specifica.Fate questu prima scuzzulate ogni liquidu di a superficia, poi sguassate delicatamente ciò chì resta cun una spugna pulita.Ùn spruzzate micca acqua o qualsiasi altru liquidu direttamente nantu à a marca - solu sparghjerà a macchia più in più.

Pigliate u tempu per sughjerà quant'è u liquidu pussibule.Spessu questu solu serà abbastanza.Se, però, una marca di stubborn resta allora pruvate d'utilizà un remover di tappe.Tramindui i smacchiaturi di moquette umida è secca sò facilmente dispunibili in a maiò parte di i supermercati è funzionanu bè nantu à a pelle di pecuri.

In modu strettu, i tappeti di pelle di pecora sò lavabili in lavatrice.Sì avete un grande spill o a vostra pelle di pecura hè un pocu peghju per l'usura, pudete vulete lancià in a lavatrice.Una parolla d'avvertimentu però - mentre a pelle di pecora stessa amarà un bon lavatu è venerà parendu ancu più dolce è bella, usustegnuùn sarà micca.A pelle d'ovinu hè sustinuta da una pelle di pelle naturale chì, quandu si bagna è poi si secca, pò esse crackata è deformata.

Infine, quandu si tratta di siccà u vostru tappettu di pecuri, l'asciugatura à l'aria hè megliu.Ùn mette micca in l'asciugatrice!Per i migliori risultati, stendete da a luce diretta di u sole o mette nantu à una tovagliola à l'ombra finu à chì hè completamente secca.

Ci hè parechje benefizii à utilizà un pruduttu di pelle d'ovinu per u vostru zitellu - hè suave, totalmente naturali, traspirante è ipoallergenicu allergenicu per un principiu.È faciule da pulisce!Chì puderia esse più perfettu per u vostru preziosu fasciu?


Tempu di Postu: Feb-09-2022