• page_banner
  • page_banner

nutizie

1. Comfortable Annu tuttu

A pelle di pecora hè naturali termostatica, aghjustendu à a vostra temperatura di u corpu per mantene i pedi cunfortu, ùn importa a stagione.In un paru di pantofole di pecora, i vostri pedi stanu freschi durante i mesi d'estate è caldi tostati per tuttu l'invernu.

2. Antibacterial è Hypoallergenic

Dite addiu à l'odore di u pede: e fibre di pecora cuntenenu lanolina, chì hè naturalmente antibacteriana è mantene i vostri pedi freschi ora dopu ora.A pelle di pecora repelle ancu l'acari di u polu è u mildiu, facendu una scelta excelente per quelli chì sò allergii.

3. Umidità Wicking

I pantofole rivestiti di materiali sintetici ponu causà i pedi à sudore, ma a pelle d'ovinu face u cuntrariu.Assorbe naturalmente l'umidità, mantenendu i vostri pedi cunfortu secchi.

4. Superb Softness

A matina o a notte, nunda ùn vale di slipping to pede in un paru di slippers molli è genuine di pecora.A più bona parte ?Sheepskin conserva u so lussuosu loft à ogni passu.

5. Extremely Durable

I slippers di pelle di pecora sò in questu per a longa corsa.A cuntrariu di i pelli finti è di e fibre artificiali cù una vita corta, a pelle di pecora pò resiste à l'usura rigorosa.Una volta truvate quellu paru perfettu di pantofole di pelle d'ovinu, vi goderete per l'anni à vene.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021