Pantofole da interno in pelle di pecora con bracciale in pelliccia di coniglio
A fodera è a soletta hè fatta da A Level Australian Sheepskin.
U materiale di pelle di pecora hè cumpletu REACH (Standard Europeu) è i Stati Uniti California 65 standard (Standard Americanu).
Scena applicabile: Per interni
I pantofole interni in pelle di pecora di a manica di cunigliu di a nostra signora portanu una varietà di culori à questu invernu in un stile classicu è riscaldatu da u sole.
A parte superiore in suede di pelle morbida face l'apparenza piena di nostalgia.l'internu è u collu di a pecora australiana superiore mantene i pedi cunfortu è caldu.I cuscinetti antiscivolo per i scarpi di pecora vi permettenu di fà passi fermi sia in casa.
Ùn sò micca solu i slippers di pelle d'ovinu furnisce un aspettu magnificu, sò ancu assai pratichi.
Hè ben cunnisciutu chì a pelle d'ovinu stessu hà e caratteristiche di a permeabilità di l'aria è l'assorbimentu di l'umidità, chì hè duvuta à a struttura unica di fibre di pecuri, cunnisciuta cum'è a fibra "respirante".I fibri sottu à a pelle formanu una capa di flussu d'aria, chì furnisce una temperatura constante ideale è face chì a ghjente si sente più fresca, più còmoda è più suave.
È a fibra di pelle d'ovinu pò assorbe u sudore da u corpu umanu, i pedi in i pantofole di pecora ùn si sentenu micca umidi è friddi, nè cum'è altri tessuti vicinu à i pedi, è ùn generà micca elettricità statica.aiutu efficace à mantene i pedi secchi è cunfortu, cusì vi dà una sperienza secca è piacevule.
A struttura di a pelle d'ovinu hè morbida, suave è liscia, l'usura si senterà assai liscia.
Attentu à ùn lavà e pantofole in a lavatrice - i nostri slippers di pecurinu ùn deve esse lavatu in a lavatrice.Invece, lavate a manu in acqua fridda o spugna. Aduprate una spazzola di scarpi per lavà e sole in acqua fridda.Asciugà fora, ma assicuratevi di evitari u sole direttu.Allora scaldarà i vostri pedi cum'è un novu paru !
Ùn hè micca a megliu scelta per voi per avè un paru cusì pensativu di pantofole di pecuri in l'invernu?